Muzyczna pracownia 1 i 2, Podręcznik i ćwiczenia do kształcenia słuchu.

Dostępność: Dostęny
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena brutto: 94,00 zł
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
94.00
Cena netto: 89,52 zł
bez 5% VAT i kosztów dostawy
ilość zestaw

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: -
Kod produktu: C6AD-84662
Pin It

Produkty w zestawie

Aby dodać zestaw do koszyka, wybierz wymagane warianty dla każdego z produktów.

Muzyczna pracownia 1, Podręcznik i ćwiczenia do kształcenia słuchu.

Muzyczna pracownia 1, Podręcznik i ćwiczenia do kształcenia słuchu.
Muzyczna pracownia 1, Podręcznik i ćwiczenia do kształcenia słuchu.

Producent: Euterpe Wydawnictwo

Ilość w zestawie: 1 EGZ.

Cena poza zestawem 45,00 zł

Taniej w zestawie!

Muzyczna pracownia 1 to nowoczesny podręcznik z ćwiczeniami przeznaczony na pierwsze 2-3 semestry nauki kształcenia słuchu w dziale młodzieżowym. Znakomicie sprawdzi się również jako materiał dydaktyczny dla uczniów wokalistyki, rozpoczynających edukację w drugim stopniu bez przygotowania muzycznego, a także w nauczaniu prywatnym dzieci starszych. Podręcznik ma formę otwartą: plan pracy ustala nauczyciel, dostosowując kolejność wprowadzania tematów i tempo pracy do potrzeb uczniów (na końcu książki znajduje się Ścieżka dydaktyczna – propozycja planu zajęć, przygotowana z myślą o mniej doświadczonych pedagogach przez Lidię Florek-Stokłosę, konsultanta merytorycznego podręcznika). Materiał podzielony jest na cztery działy: I. Podstawy zasad muzyki, II. Rytm i metrum, III. Melodia – Gama i triada, IV. Melodia – Interwały i akordy. Każdy temat omówiony jest w części teoretycznej, na którą składają się definicje (zwykle pod główną definicją podana jest ponadto lista zalecanych ćwiczeń do śpiewania z Nowego solfeżu), ćwiczenia pisemne (zadania polegające na uzupełnieniu czy korekcie zapisu nutowego, zadania kaligraficzne, materiały do analizy zaczerpnięte z kanonu literatury muzycznej, zadania z wykorzystaniem ćwiczeń z Nowego solfeżu, rebusy i krzyżówki sprawdzające wiedzę) i etiudy solfeżowe. Drugim elementem są ćwiczenia słuchowe, które uczą jak słuchać, by usłyszeć. Zamiast pustych pięciolinii na dyktanda autorka proponuje zadania o zróżnicowanym poziome samodzielności ucznia – od kompletnych przykładów do wyboru (np. wskazanie właściwej wersji lub korekta zapisu) po zadania polegające na uzupełnieniu brakujących fragmentów z wykorzystaniem podanych wskazówek. Nie brak też typowych ćwiczeń na budowanie i rozpoznawanie interwałów czy trójdźwięków. Zarówno w ćwiczeniach pisemnych, jak i słuchowych, przygotowujących na notacji dyktand muzycznych, zadbano o wygodę i wprowadzono liczne ułatwienia: podpowiedzi, dzięki którym uczeń niejednokrotnie uniknie popełnienia błędu lub samodzielnie będzie mógł go skorygować.
 
Przyjazna formuła publikacji i
różnorodność materiału zapewnia pomyślny przebieg procesu dydaktycznego. Łagodna gradacja trudności i duża ilość ćwiczeń umożliwiają opanowanie wiedzy nie tylko najzdolniejszym uczniom, ale i mniej utalentowanym. Z podręcznikiem Muzyczna pracownia uczymy, nie testujemy!

 
Zakres tematyczny
podręcznika Muzyczna pracownia 1 jest zgodny z obowiązującą w szkolnictwie artystycznym podstawą programową.

Muzyczna pracownia 2,Podręcznik i ćwiczenia do kształcenia słuchu.

Muzyczna pracownia 2,Podręcznik i ćwiczenia do kształcenia słuchu.
Muzyczna pracownia 2,Podręcznik i ćwiczenia do kształcenia słuchu.

Producent: Euterpe Wydawnictwo

Ilość w zestawie: 1 EGZ.

Cena poza zestawem 49,00 zł

Taniej w zestawie!

Muzyczna pracownia to dwuczęściowa seria nowoczesnych podręczników z ćwiczeniami przeznaczonych do nauki kształcenia słuchu w dziale młodzieżowym. Publikacje sprawdzą się również jako materiał dydaktyczny dla uczniów wokalistyki, rozpoczynających edukację w drugim stopniu bez przygotowania muzycznego, a także w nauczaniu prywatnym dzieci starszych. Podręczniki mają formę otwartą: plan pracy ustala nauczyciel, dostosowując kolejność wprowadzania tematów i tempo pracy do potrzeb uczniów (na końcu każdej książki znajduje się Ścieżka dydaktyczna – propozycja planu zajęć, przygotowana z myślą o mniej doświadczonych pedagogach przez Lidię Florek-Stokłosę, konsultanta merytorycznego podręcznika). Materiał w obu podręcznikach podzielony jest na cztery działy: I. Podstawy zasad muzyki, II. Rytm i metrum, III. Melodia – Gama i triada, IV. Melodia – Interwały i akordy. Każdy temat omówiony jest w części teoretycznej, na którą składają się definicje (zwykle pod główną definicją podana jest ponadto lista zalecanych ćwiczeń do śpiewania z Nowego solfeżu), ćwiczenia pisemne (zadania polegające na uzupełnieniu czy korekcie zapisu nutowego, zadania kaligraficzne, materiały do analizy zaczerpnięte z kanonu literatury muzycznej, zadania z wykorzystaniem ćwiczeń z Nowego solfeżurebusy i krzyżówki sprawdzające wiedzę) i etiudy solfeżowe. Drugim elementem są ćwiczenia słuchowe, które uczą jak słuchać, by usłyszeć. Zamiast pustych pięciolinii na dyktanda autorka proponuje zadania o zróżnicowanym poziome samodzielności ucznia – od kompletnych przykładów do wyboru (np. wskazanie właściwej wersji lub korekta zapisu) po zadania polegające na uzupełnieniu brakujących fragmentów z wykorzystaniem podanych wskazówek. Nie brak też typowych ćwiczeń na budowanie i rozpoznawanie interwałów czy trójdźwięków. Zarówno w ćwiczeniach pisemnych, jak i słuchowych, przygotowujących na notacji dyktand muzycznych (w tym pamięciowych), zadbano o wygodę i wprowadzono liczne ułatwienia: podpowiedzi, dzięki którym uczeń niejednokrotnie uniknie popełnienia błędu lub samodzielnie będzie mógł go skorygować.
 
Przyjazna formuła publikacji i 
różnorodność materiału zapewniają pomyślny przebieg całego procesu dydaktycznego. Łagodna gradacja trudności i duża ilość ćwiczeń umożliwiają opanowanie wiedzy nie tylko najzdolniejszym uczniom, ale i mniej utalentowanym. Z podręcznikami Muzyczna pracownia uczymy, nie testujemy!

 
Z każdej części podręcznika można korzystać przez 2, a nawet 3 semestry nauki, by w klasie ostatniej móc bez ograniczeń utrwalać zdobytą wiedzę, bądź pracować nad tematami nadobowiązkowymi. Zakres tematyczny
jest zgodny z obowiązującą w szkolnictwie artystycznym podstawą programową.

Opis

Muzyczna pracownia 1, Podręcznik i ćwiczenia do kształcenia słuchu.

Muzyczna pracownia 1 to nowoczesny podręcznik z ćwiczeniami przeznaczony na pierwsze 2-3 semestry nauki kształcenia słuchu w dziale młodzieżowym. Znakomicie sprawdzi się również jako materiał dydaktyczny dla uczniów wokalistyki, rozpoczynających edukację w drugim stopniu bez przygotowania muzycznego, a także w nauczaniu prywatnym dzieci starszych. Podręcznik ma formę otwartą: plan pracy ustala nauczyciel, dostosowując kolejność wprowadzania tematów i tempo pracy do potrzeb uczniów (na końcu książki znajduje się Ścieżka dydaktyczna – propozycja planu zajęć, przygotowana z myślą o mniej doświadczonych pedagogach przez Lidię Florek-Stokłosę, konsultanta merytorycznego podręcznika). Materiał podzielony jest na cztery działy: I. Podstawy zasad muzyki, II. Rytm i metrum, III. Melodia – Gama i triada, IV. Melodia – Interwały i akordy. Każdy temat omówiony jest w części teoretycznej, na którą składają się definicje (zwykle pod główną definicją podana jest ponadto lista zalecanych ćwiczeń do śpiewania z Nowego solfeżu), ćwiczenia pisemne (zadania polegające na uzupełnieniu czy korekcie zapisu nutowego, zadania kaligraficzne, materiały do analizy zaczerpnięte z kanonu literatury muzycznej, zadania z wykorzystaniem ćwiczeń z Nowego solfeżu, rebusy i krzyżówki sprawdzające wiedzę) i etiudy solfeżowe. Drugim elementem są ćwiczenia słuchowe, które uczą jak słuchać, by usłyszeć. Zamiast pustych pięciolinii na dyktanda autorka proponuje zadania o zróżnicowanym poziome samodzielności ucznia – od kompletnych przykładów do wyboru (np. wskazanie właściwej wersji lub korekta zapisu) po zadania polegające na uzupełnieniu brakujących fragmentów z wykorzystaniem podanych wskazówek. Nie brak też typowych ćwiczeń na budowanie i rozpoznawanie interwałów czy trójdźwięków. Zarówno w ćwiczeniach pisemnych, jak i słuchowych, przygotowujących na notacji dyktand muzycznych, zadbano o wygodę i wprowadzono liczne ułatwienia: podpowiedzi, dzięki którym uczeń niejednokrotnie uniknie popełnienia błędu lub samodzielnie będzie mógł go skorygować.


Przyjazna formuła publikacji i różnorodność materiału zapewnia pomyślny przebieg procesu dydaktycznego. Łagodna gradacja trudności i duża ilość ćwiczeń umożliwiają opanowanie wiedzy nie tylko najzdolniejszym uczniom, ale i mniej utalentowanym. Z podręcznikiem Muzyczna pracownia uczymy, nie testujemy!

Zakres tematyczny podręcznika Muzyczna pracownia 1 jest zgodny z obowiązującą w szkolnictwie artystycznym podstawą programową.

 

 

Muzyczna pracownia 2, Podręcznik i ćwiczenia do kształcenia słuchu.

Muzyczna pracownia to dwuczęściowa seria nowoczesnych podręczników z ćwiczeniami przeznaczonych do nauki kształcenia słuchu w dziale młodzieżowym. Publikacje sprawdzą się również jako materiał dydaktyczny dla uczniów wokalistyki, rozpoczynających edukację w drugim stopniu bez przygotowania muzycznego, a także w nauczaniu prywatnym dzieci starszych. Podręczniki mają formę otwartą: plan pracy ustala nauczyciel, dostosowując kolejność wprowadzania tematów i tempo pracy do potrzeb uczniów (na końcu każdej książki znajduje się Ścieżka dydaktyczna – propozycja planu zajęć, przygotowana z myślą o mniej doświadczonych pedagogach przez Lidię Florek-Stokłosę, konsultanta merytorycznego podręcznika). Materiał w obu podręcznikach podzielony jest na cztery działy: I. Podstawy zasad muzyki, II. Rytm i metrum, III. Melodia – Gama i triada, IV. Melodia – Interwały i akordy. Każdy temat omówiony jest w części teoretycznej, na którą składają się definicje (zwykle pod główną definicją podana jest ponadto lista zalecanych ćwiczeń do śpiewania z Nowego solfeżu), ćwiczenia pisemne (zadania polegające na uzupełnieniu czy korekcie zapisu nutowego, zadania kaligraficzne, materiały do analizy zaczerpnięte z kanonu literatury muzycznej, zadania z wykorzystaniem ćwiczeń z Nowego solfeżu, rebusy i krzyżówki sprawdzające wiedzę) i etiudy solfeżowe. Drugim elementem są ćwiczenia słuchowe, które uczą jak słuchać, by usłyszeć. Zamiast pustych pięciolinii na dyktanda autorka proponuje zadania o zróżnicowanym poziome samodzielności ucznia – od kompletnych przykładów do wyboru (np. wskazanie właściwej wersji lub korekta zapisu) po zadania polegające na uzupełnieniu brakujących fragmentów z wykorzystaniem podanych wskazówek. Nie brak też typowych ćwiczeń na budowanie i rozpoznawanie interwałów czy trójdźwięków. Zarówno w ćwiczeniach pisemnych, jak i słuchowych, przygotowujących na notacji dyktand muzycznych (w tym pamięciowych), zadbano o wygodę i wprowadzono liczne ułatwienia: podpowiedzi, dzięki którym uczeń niejednokrotnie uniknie popełnienia błędu lub samodzielnie będzie mógł go skorygować.

Przyjazna formuła publikacji i różnorodność materiału zapewniają pomyślny przebieg całego procesu dydaktycznego. Łagodna gradacja trudności i duża ilość ćwiczeń umożliwiają opanowanie wiedzy nie tylko najzdolniejszym uczniom, ale i mniej utalentowanym. Z podręcznikami Muzyczna pracownia uczymy, nie testujemy!

Z każdej części podręcznika można korzystać przez 2, a nawet 3 semestry nauki, by w klasie ostatniej móc bez ograniczeń utrwalać zdobytą wiedzę, bądź pracować nad tematami nadobowiązkowymi. Zakres tematyczny jest zgodny z obowiązującą w szkolnictwie artystycznym podstawą programową.

Szczegóły

ISBN 9788388867248
Autor Stachak Tatiana
Oprawa br
Rok wydania 2023
Format a4
Stron 288

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

Submit
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Submit
Muzyczna pracownia 1 i 2, Podręcznik i ćwiczenia do kształcenia słuchu. Wybierz warianty produktu (1/2)
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl